lørdag 12. mars 2011

Time for tea

Innom en snartur for å ønske god lørdagskveld.
Skikkelig ruskevær her i dag med sluddbyger og mye vind. Da er det ekstra hyggelig å krype opp i sofakroken og kose seg  med en god kopp varm te og ei fin bok.
På den lokale innvandrerbutikken selger de en kjempegod te som jeg starter dagen med hver eneste morgen; ingefærte (Gingen, 100% Instant Ginger drink)
Den er bare så nydelig. Finnes to typer av den; med eller uten sukker, og i tillegg en søt variant som er skikkelig sterk ( og da mener jeg s-k-i-k-k-e-l-i-g...) - den river "litt" og det liker jeg!
Jeg bruker som oftest den typen uten sukker, men så har jeg oppi en liten dæsj flytende akasie honning i stedet - og en melkeskvett for å runde den av litt. Det gjør susen!!! Dette er en te som jeg virkelig anbefaler deg å prøve. Den gjør utrolig godt  - og spesielt på vinterstid.
Man blir så varm og god inni seg ;-)
Ha en trivelig lørdagskveld hvor enn du er.
T ;-)ve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar