mandag 21. mars 2011

Selv om været i dag ikke akkurat innbyr til uteaktiviteter av noe slag ( det striregner her i dag ;-(( naturen vaskes og gjøres klar til forhåpentligvis mange og solrike dager fremover...;- ) og det nok ennå er et par måneder og vel så det til stien langs elva er like frodig og grønn som på dette bildet, bare VET jeg at s-n-a-r-t er vi der...
Tida går så utrolig fort, det er som om dagene og ukene flyr av gårde. Av og til skulle jeg ønske det var mulig å gi våren en "time out" /sette på håndbrekket litt og strekke ut tiden i det lengste, men det er jo ikke mulig.
Derfor desto mer viktig å leve i nuet og nyte dagene som kommer,- sol eller regn. It doesn`t matter. De kommer jo aldri tilbake....




Jeg gleder meg kjempemasse til å spasere langs elvepromenaden igjen med min kjære, under løvtunge grener stanse opp og lytte til fuglesangen og bare nyte alle vår-duftene... Til og med lukta av møkk spredt på åkeren har sin sjarm om våren, synes jeg... - kanskje fordi jeg er født på landet og er en landsens jente??? (Min bedre halvdel er ikke enig med meg, han kan ikke fordra møkklukta, men så er han en ekte bygutt også han da ;-))
Men i dag vil jeg bare kose meg innendørs.
Denne dagen kommer aldri i reprise.....
Nyt dagen du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar