onsdag 9. mars 2011

Ny start = restart ;-)

Kanskje på tide å lage et lite innlegg, - kan vel kalle det en ny start eller en restart på bloggen?  Det er jo mange måneder siden de to forrige innleggene ble laget (!) så det ble ikke akkurat noen pangstart på bloggingen ;-))
Skriver i dag den 9. mars og det er svært så vårlig ute om dagen; snøsmelting og en sol som klatrer stadig høyere opp på himmelen. Herlig! Våren er uten tvil min favorittårstid og jeg gleder meg enormt til dagene som ligger foran. Det er bare helt fantastisk å se naturen "våkne til liv". Jeg har så smått begynt tenke på/ planlegge hva som skal såes/kjøpes og plantes i kasser og bed når den tid kommer.... Noen favoritter og gjengangere som bare MÅ være med er det jo selvsagt, slik som småblomstrede stemor i blå/lilla/hvite-nyanser. De er sååå nydelig og hører definitivt med i min vår-hage. En sinkbalje eller to full av stemor får smilet frem hos meg. Enkle gleder ;-)
Har du noen "bare må ha det"- favorittblomster?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar