mandag 28. mai 2012

Where did that summer-feeling go?



Sommer - og roser har inntatt Dronninghuset: in natura, på servietter og som dekor på div. servise. 
(Skåla i keramikk er laget av meg, serviettene er fra Nille)
Kan knapt tenke meg noe mer sommerlig enn roser - og peoner ;-)) 
Elsker disse yndige blomstene.




Akkurat i dag har jeg ikke den helt store summer-feelingen, for høytrykk er erstattet med betydelig lavere temperatur, regnbyger og vind, men vi har fortsatt gløtt av sol og blå himmel. 

Men tross alt, - det er 2. Pinsedag og straks skal vi bort på lunsj. Gleder meg.
Altså mye å glede seg over den siste mandagen i mai 2012!



 Nyt dagen du også da, - jeg håper pinsen har vært fin for deg!
klem klem

1 kommentar:

  1. Vilken fin skål. Och jo tack, pingsten har varit bara fin.
    Kram Elzie

    SvarSlett