lørdag 26. mai 2012

Travle tider

Heisan,
her har det gått absolutt i ett den siste tiden, så lite blogginnspill herfra.
Mangler også litt inspirasjon for tiden. Orker heller ikke prøve finne på noe bare for å lage et innlegg.

 Men - jeg har feiret bursdagen min med 10 gode venninner/damer, - en svært vellykket aften/kveld utendørs i finværet! Koselig gjeng - og fine presanger ;-))
Vi har vært på Ikea og handlet inn skap til "nygangen" vår, - enda ikke montert da men ;-))




Årets første rabarbrasuppe er laget, og servert. Varm - med en dæsj kanel - og med vaniljesaus eller is til er det bare knall-deilig!!! Digg!
Vi har også hatt familie-grillaften i nydelig sommervær. Kjempetrivelig å samles, og å spise godt sammen.




Tilbake til tema have.
Jeg har fortsatt jobbing i haven med opprensing i bed/flytting av stauder etc... TTT, så enda ikke i mål.

Her tenker vi hele tiden på hvordan gjøre haven enklere å holde i orden, da vi har mye have å holde orden på. Luksusproblem egentlig, ettersom deilig å ha god plass å boltre seg på, men trær/ busker skal beskjæres, ugress skal lukes og plen skal slåes regelmessig...
Ja, dere som har have selv vet at det kreves litt innsats for at det i det minste skal se brukbart ut.




Bildene over er fra haven og tatt nå i år.

I dag er det altså Pinseaften og nå må jeg slenge meg rundt å fikse litt innendørs før vi skal handle litt og forhåpentligvis nyte iallefall et par dager til med solskinn og finvær.

Ønsker alle som trofast stikker innom Dronninghuset en riktig fin Pinse.
 Skal prøve å legge igjen en hilsen hos dere jeg og snart... vært litt lite flink til det i det siste, 
men jeg besøker dere på lista mi ofte, - bare så dere vet det. Dere er ikke glemt!
Vi blogges!


Nyt helgen!
 Varm Pinse-klem 
fra Tove


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar