onsdag 2. oktober 2013

Oliventre... til hodebry



Investerte (hi hi, - høres voldsomt ut, men disse koster jo litt da...) i et oliventre her på sensommeren, men tross normalt tilsyn og pass så mister/kaster det "en del" blader. 
Det er ikke spesielt varmt her hos oss og vann har det selvsagt også fått innimellom... 


Noen som kan gi gode råd om stell? 
Er det normalt det som skjer, og hva skal jeg gjøre for at det skal trives og overleve vinteren?
Hvor bør det stå i vinter? 


Takknemlig for et pip fra deg som kan dette med Oliventrær. 
De er jo så fine og jeg vil gjerne det skal overleve i
Dronninghuset.....


2 kommentarer:

  1. Håper du får et godt råd fra noen,jeg får ikke til disse vakre trærne:/
    Kjøp et kunstig ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei hei! Jeg vil anbefale det veldig gode innlegget Ingvill har på sin blogg Blomster og Barn om stell av oliventrær, artikkelen var også publisert i Norsk Hagetidend i år. Ønsker deg også velkommen som ny følger av bloggen min:-)

    SvarSlett