torsdag 5. september 2013

(Kort jeg har laget tidligere... selger slike!)



Først av alt:
Takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen - og velkommen til nye følgere.
 Dere er supre!




Kreativdagen på tirsdag ble koselig 
- og vi snakket masse masse masse sammen. Hi hi...
Det helt store KREATIVE resultatet uteble, men det kan garantert ta seg opp ved senere treff. 
Må jo være rom for begge deler, både prat og jobbing.
Jeg tegnet, og det var gøy å ta ibruk både tusj og blyanter igjen. Alt for lenge siden sist, - det merket jeg fort. Så det ble litt sitte-og-vente-på-inspirasjon... Jo mer man holder på, jo flinkere blir man jo og jo enklere er det å være kreativ. Min venninne fikk heller ikke skrevet så mye, men strøket klær, - det fikk hun! Helt toppers å gjøre slikt på en kreativt verksted-dag. Hyggelig å "jabbe" mens man stryker...
(Og å pusse sølvtøy...bake...strikke.... Listen kan bli uendelig!)

 Dagen ble forøvrig avsluttet med deilig fellesmiddag. Moro å lage mat sammen!
Anbefaler flere å prøve ut denne ideen.
Blir jo mer innetid nå utover høsten og da kan fellesskap i form av å gjøre noe sammen være
 både trivelig og fruktbart.


 
Ha en fin dag alle sammen!
Her skinner solen. Det er varmt ute; faktisk SOMMERVARMT!
Såå herlig! Bare kjempluxus med en slik start på september!
En sann velsignelse, spør du meg!

Og nå modnes eplene for fullt her hos oss - og gode er de også. De gamle epletrærne langs muren som ble beskåret ala ribbede høner - de bærer fantastisk frukt i år, - store, flotte epler!
Så ikke vær engstelig for å beskjære gamle trær. Det funker!


;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar