torsdag 22. august 2013

Tusen takk!

 




Pakke i Posten!


Og en vakkert innpakket gave var det også som kom i går... 
- og det er noe jeg legger merke til!
 Så koselig å få pene pakker man bare ser giveren har lagt sitt hjerte i!


Og hurra,sier nå jeg!
For en tid tilbake vant jeg nemlig en kjempetøff
 clutch 
fra By Burin  


inne hos 
Toves Sammensurium
 bloggadr.er: tovestoogfirbeinte.blogspot.com






Stilig, ja!




Anbefaler dere å besøke Toves fine blogg. 
Hun skriver levende og lager mange artige OG interessante innlegg på bloggen sin, og hun krydrer dem med masse bilder.



Tusen takk Tove 
for den superlekre veska jeg fikk fra deg og den hyggelige hilsenen
 på kortet.
Clutch`n var enda flottere enn jeg hadde kunnet forestille meg!
Og større! 








Gleder meg til en passende anledning til å ta den i bruk!
Johooo!




Happy me!
Varm klem til deg Tove fra 
..... meg Tove!




1 kommentar: