fredag 14. september 2012

Kina-look........




 Den som leter finner.... 
Eller; den som rydder får seg noen aha-opplevelser!?


Disse svært så forseggjorte nåleputene dukket opp da jeg for en tid tilbake gikk gjennom diverse saker på hobbyrommet mitt.
 Kjøpt en gang på 1970/1980-tallet, tror jeg.
(Nei da, jeg er IKKE utgammel *ler*)
Husker ikke lenger hvor de ble kjøpt.
(Huff, dårlig tegn... kanskje jeg begynner å bli litt gammel allikevel?)
Kanskje du vet hvem som solgte disse?




En stor og en liten....
- den minste med malt motiv






- og begge to med drøssevis av søte små kinamenner som sitter og holder rundt puten.
Søte ja! På tide å ta de i bruk igjen... 
De er jo så flotte!





Helg igjen dere!
 Du verden som dagene kommer....!
Jeg har startet helgen med ved-sjauing. Har fått masse bjørkved i hus, så nå håper vi varmen er sikret for vinteren *smiler*. Jeg har jo - som tidligere sagt - sort belte i vedstabling *ler*
og har nok en gang fått vist for gutta boys (bare menn her i fam. uten svigerdatter og lillegull-prinsessen...) hvem som er stable-sjef i særklasse!! Hi-hi...


Og dere, TUSEN takk for alle hyggelige kommentarer på de ga likemle melkeflaskene mine...
Jeg blir SÅ glad for de små sporene dere legger igjen. Alltid koselig å høre fra dere!
Dere fortjener en blomst!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar