mandag 16. juli 2012

Give-away gave


GEVINST

For en tid tilbake var jeg så heldig at jeg vant på en give-away inne hos MARIS GYNGESTOL. http://marisgyngestol.blogspot.no
 Ettersom det har skjedd så mye "på privaten" den siste tiden har jeg ikke tatt meg tid til å legge ut bilder av den fine premien før nå.




To store flotte Norges-glass, - de kommer alltid til nytte og kan brukes til det meste - en nydelig rund håndlaget hvit duk, to søte hjerter, to flotte kjøkkenhånduker og et par knallfine skolester!
(De sistnevnte to tingene var ekstragaver.... Snill du ;-))

Så flott en gave! Jeg ble kjempeglad!
Skolestene er allerede kommet på veggen på hvitstua - jeg har lenge ønsket meg slike! - og kopphåndukene er tatt i bruk!
Takk- og tusen takk  for gaven og koselig brev, søte Mari!!!

.
Så herlige gamle skolester!

*Liker*

Jeg er dobbel-heldiggris!




Håper alle har en god mandag!
Tusen takk for alle hyggelige hilsener i anledning min nye rolle;
"bestemor i særklasse".  Hi-hi...
Alle de koselige kommentarene gleder mitt hjerte!
Det er bare sååå stas å være bestemor!!!

Tove


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar