mandag 27. august 2012

Loppis eller ikke





En liten madonna i hvitt porselen og med gulldekor.
 Kjøpt på et bruktmarked for mange år siden, -  den gang da loppemarkeder ble hyppig besøkt
 av undertegnede.
 Er blitt mindre av det de siste årene, for mine skap er allerede fulle av div. - mer eller mindre nyttige-
men akk så fine "funn". *smiler*


Jeg skal ærlig innrømme at det kribler litt i maven når et SKIKKELIG godt gammeldags marked annonseres, - og det hender vi tar turen dit.
Det ER jo spennende da....



Men kjøp 
- det blir det heller lite av.  Og godt er det.
Blir mest å se, om man ikke kommer over et ordentlig MÅ BARE HA DET - GO`KJØP da...








Er DU en flittig loppemarkedgjest?
Noe spesielt du er på utkikk etter?
Jeg ønsker meg en stor, gammeldags tallerkenhylle i flere etasjer (heter det etasjer?), 
et flueskap og en måneskinnslampe hadde jeg også meget godt kunne tenkt meg. Og en gammel knaggrekke med trepluggknekter hadde heller ikke vært å forakte ;-))
 Og ....... (hi hi)




Høst- loppemarkedsesongen er vel i startgropa nå, så da blir det køståing igjen for mange loppeglade
 - og kamp om skattene også kan hende!?
 Akkurat DET synes jeg er usmakelig og fælt, - når voksne mennesker regelrett sloss om ting og tang.
Huff. Utrivelig! Ikke bra!!!


Eller hva synes du?





Fin dag til deg,
 - OG TAKK FOR ALLE KOSELIGE HILSENER!
 Dere er supre!

 <3- klem TOVE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar