lørdag 9. juni 2012

Loppis og garasjesalg


Knall orange og fresh ceriserosa er en herlig, litt "rå" fargekombinasjon, synes jeg. Lyser skikkelig opp!

Nellikene ble plassert i den gamle sinkbøtta og lysglass - som har vært med i mange år - står "strødd" rundt om på plattingen.... De er bare helt nydelig med tente telys oppi. Har sånne små fargebomber på plattingen. Er så mye grønt rundt den så litt farger "gjør susen".

I dag (har rundet midnatt nå....og lørdagen er så vidt startet. God dag, god dag!  ;-))
 er det masse på tapetet; 
*ordne ferdig diverse MÅ FIKSE- prosjekt i haven, 
*ta turen innom et loppemarked i byen (del av et annet stort arrangement) 
* og garasjesalg hos "nesten- nabo".
 Og så skal jeg NYTE SOLA!!!!

Har jobbet så mye i det siste ( holdt på til nesten klokken ti i kveld i haven....) 
så jeg fortjener en kose-meg-litt dag. Så får vi se da om planene blir noe av da....
 Uansett herlig å planlegge hyggelige happeninger og drømme seg bort litt.

 
 Hvilke planer har du for lørdagen da? Noe koselig?


Men nå må jeg finne senga dere. 
Spent på hvordan formen er i morgen tidlig. 
"Litt" støl og stiv i kveld etter hard jobbing med grep og spade.
Ikke tjue år lenger, -  bare nesten -  Hi-hi ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar