fredag 1. april 2011

HELG.......IGJEN!


Så er nok en uke unnagjort. Den kom - og forsvant! Utrolig så fort tida går, eller skal vi si kommer???

I dag skriver vi 1. april. Herlig!
April er en måned full av overraskelser. Det skjer så mye i hagen, fra dag til dag kan vi se store forandringer.
Oppdaget forresten at Scillaen nå er på full fart opp av vinterdvalen; innerst inne ved husveggen tittet  mange små spirer frem. Gleder meg til massevis av himmelblå blomster fyller bedet ved trappa. De er små og søte, men når de er mange gjør de mye av seg.

Enn så lenge pusler jeg inne og pynter med små påskeliljer i potter. De er så søte. Sammen med november(?)kaktusen - som er i sin andre blomstring i løpet av noen få måneder - gir de et skikkelig farge-kick. Cerisefargen på kaktusen er bare så flott, sterk og frisk.

Ønsker deg som titter innom en riktig fin fredag og en god helgestart  ;-)
Håper din dag er god og at noen også i dag vet å sette pris på deg og den du er. Små små ord sagt i kjærlighet, en liten klem, et lite vink, en liten blomst... kan være den lille bekreftelsen vi alle så sårt trenger;  "du er sett - og du er verdifull!"
Klem, Tove



Vår nydelig kattepus; Sheeba, nyter vårsolen.... og har full oversikt over alt som skjer på gårdsplassen ;-)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig mail og velkommen som blogger. Jeg liker nye blogger men skulle vært flinkere til å skrive kommentarer. Jeg legger meg til som følger jeg her hos deg slik jeg ser når du har nye oppdateringer.Klem fra Elin:)

    SvarSlett