mandag 10. november 2014



 
Hei kjære bloggvenner,
-  koselig å se at man blir savnet ! Takk takk!  <3"
 
 
Er mest på Instagram for tiden og med travle tider på hjemmebane har det blitt lite blogging. Dessverre. Men jeg "treffer" flere av dere på IG! Koselig. Og jeg tenker iblant på dere andre også!
 
 
Ja, så er det november!
Her er det mildvær for tiden og grønt ute...
 De sier det skal bli en mild vinter her i Norge og Sverige.
Ikke meg imot.
Snø vil det vel uansett bli i høyden (til glede for de skiglade) og her i lavlandet i Midt-Norge vil det ikke bli noen stabil vinter før etter nyttår allikevel.
 
 
Hvordan er det med dere da? Startet med førjulssjau?
Jeg rydder i klesskap og prøver kvitte meg med klær jeg ikke bruker. Ikke så lett for tenker "kan jo være jeg får bruk for det en vakker dag..." Noen som kjenner seg igjen? Er ikke noen tilhenger av bruk og kast. Men det er blitt en plastsekk til nå da.
Ikke så verst det! Har jo ikke noen enorm garderobe å øse av heller...
 
 
 
 
 
 
 


Ønsker dere alle en skikkelig god dag og en fin ny ukestart!
 Om du er på Instagram, så gi lyd fra deg: jeg er Dronninghuset der og...

 
Hjertelig hilsen og
klem klem


1 kommentar:

  1. Er berre på blogg, så lukka Insta kjem eg meg ikkje på.
    Kan ikkje stresse meir enn eg gjer, budsjett tider.. og ryggen streike..

    klem

    SvarSlett