søndag 14. juli 2013




Helt fra vi giftet oss - noen år siden det nå ;-) - har denne serien 
som heter FURU og er fra Hadeland fulgt oss.
Har diverse skåler/boller i forskjellige størrelser og flere fat/et stettfat og synes fortsatt serien er like tidløs og vakker som da den kom på markedet.




En gammel superromantisk skål med lokk
 (fra et loppemarked, tror jeg) i en ubestemmelig rosaorange farge får og bo i vitrineskapet.
 Den har perlekant og er det jeg vil kalle skikkelig "søt". 
Har ikke brukt den... så den kommer vel inn under kategorien en stå-på-stas-sak.
Men litt artig med noe gammeldags og da... og den tar jo ikke store plassen i skapet!



Har du ting du kan hende aldri vil komme til å bruke i skapet ditt - dvs. ting som kommer inn under kategorien "kun øyegodt" ? 
Kan hende er det arvede ting du ikke klarer kvitte deg med/andre ting som har affeksjonsverdi for deg 
/eller lignende

- eller har du kun nytteting der?
La meg få høre da ...




Fin søndag til deg som kikket innom Dronninghuset!



1 kommentar:

  1. Ikke masse her som ikke blir brukt , jeg drar frem det meste . Jeg likte spesielt godt den fine skålen med lokk , veldig søt ! God mandag til deg !

    SvarSlett