mandag 29. oktober 2012

Stjerner i sikte



 Ingen overraskelse at fruen i stuen elsker kaffe, deilig kaffe, - og Nespresso kapselkaffen er deilig.
 Er man litt glad i søtt kan en liten dæsj Irsih Cream i kaffen gjøre susen....
Citiz and Milk maskinen vår (fra Nespresso) er nå rundt to år gammel og den er brukt utrolig mye.
(= Kjempemye, Utrolig at den ikke har gått seg varm mang en gang ;-))
Elsker den herlige kaffen og latte er min desiderte favorittdrikk.



Nå er det kommet nye krus på benken, med stjerne. Akkurat passe vinterlig!
Og om man ikke liker kaffe er det fullt mulig å koke opp vann og få en deilig kopp te....
Ingefærte for eksempel, eller Indian Chai....



Kommer du innom ;-) 
?



3 kommentarer:

  1. Hei :)

    Takk for koselig hilsen!
    Se det ja, her er damen som har orden på kaffesakene sine hehe :)
    Jeg liker ikke kaffe desverre. Det ser så godt ut og jeg har prøvd så mange ganger, for det ser så koselig ut, men jeg klarer ikke smaken i det hele tatt :(
    Men te er kjempe godt syntes jeg og akkurat nå har jeg dilla på Krydderte!

    god klem :)

    SvarSlett
  2. så flotte kopper!
    jeg er en kaffekjerring...har kaffemaskin med bønner...det første jeg MÅ ha om morgenen :-)
    de motivene jeg har, vet jeg ikke hvor jeg har funnet...kommer jeg over noen motiver jeg liker så kopierer og nå hadde jeg så mange og viste ikke hvordan jeg skulle bruke dem....til kortlagingen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Så fine stjernekrus til kaffe og te!
    ELSKER kaffe selv, drikker nok litt for mye ;)
    Jeg har 6 flotte give aways på gang inne på bloggen min hvis
    du vil prøve lykken :)
    Ha en flott ukestart!
    Klem Anette ♥

    SvarSlett